Klantenservice & Vragen

Klantenservice:

Voor contact met de klantenservice kunt u een email sturen naar [email protected]

U kunt ook bijgaand formulier gebruiken.

Vul u gegevens zo compleet mogelijk in en vermeld waarmee wij u van dienst kunnen zijn.

Wij streven erna, alle aanvragen binnen 24 uur te beantwoorden.

 

Indien u een klacht heeft:

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]discounter.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Alvast dank.

Met vriendelijke groet.

 

KlokkenDiscounter
Adres
Weustenraadstraat 5
6271 HZ Maastricht
 
Kamer van Koophandel nummer: 14629154
BTW nummer: 8004.12.321.B01
 
 
 
1 Veel gestelde vragen
1.1 Hoe kan ik bestellen?

Door op een product te klikken en vervolgens de aanwijzingen van de winkelwagen te volgen.

1.2 Wat zijn de verzendkosten?

Deze zijn bij bestellingen boven de 65 euro gratis!

1.3 Hoe kan ik betalen?

Op de pagina betaalmogelijkheden kunt u vinden op welke manieren een betaling kan worden gedaan

1.4 Word ik op de hoogte gehouden over mijn bestelling?

Ja, u wordt op de hoogte gehouden over uw bestelling, dit gebeurt per e-mail. Na uw bestelling ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail; daarnaast krijgt u bericht wanneer uw bestelling is verzonden.

1.5 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Indien uw bestelling bij ons op voorraad is, kunt u deze binnen 4 tot 8 werkdagen verwachten. Dit geldt wanneer wij uw betaling hebben ontvangen. Mocht uw bestelling niet op voorraad zijn, dan kunt u van de aangegeven levertijd uitgaan. Zodra de bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail. Handgemaakte klokken nemen iets meer tijd in beslag. 

1.6 Wat is de levertijd bij afname van meerdere stuks van eenzelfde product?

Indien wij het gewenste aantal niet op voorraad hebben nemen wij contact met u op.

1.7 Wat zijn de mogelijkheden wanneer een product niet voldoet?

Wanneer een product niet aan uw wensen voldoet, of u wilt het ruilen, kan dit door binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op te nemen. Voor de uitgebreide informatie hierover kunt u terecht op de pagina retourneren.

1.8 Wat betekent handgemaakt?

Een wandklok die echt met de hand in Maastricht wordt gemaakt .
De moderne design klokken worden in het productie atelier te Maastricht ontwikkeld en ambachtelijk geproduceerd. Onze Italiaanse klokken worden in Italië geproduceerd. Dat maakt elke klok uniek en een waardevolle investering waar u vele tientallen jaren plezier van zult beleven.

1.9 Quartz klok

Een quartz klok, in het Nederlands ook wel kwarts klok, is een klok met een uurwerk dat functioneert op een batterij.

1.10 Mechanische klok

Een mechanische klok is een klok met een mechanisch uurwerk, verkrijgbaar in diverse uitvoeringen. Hiervan moet het uurwerk, afhankelijk van de uitvoering, 1x per dag, 1x per 8 dagen of 1x per 14 dagen worden opgedraaid, of de gewichten moeten worden opgetrokken.

1.11 Radio controlled klok / zendergestuurde klok

Dit is een klok die een quartz uurwerk heeft, werkend op batterij met daarnaast als extra functie dat deze zich automatisch op tijd zet door middel van een signaal van de atoomklok in Frankfurt. De radio controlled klokken - zendergestuurde klokken zetten zich hierdoor ook weer automatisch op tijd tijdens de verandering van zomer- en wintertijd.